followers

28 November 2011

anniversary ke-2 kami. ^^

ehem2. istimewa nye malam nie. walaupun malaysia kalah.
xpe2. malaysia b0leh !
lari tajuk dh nie. haha.
mlm nie sebenarnye anniversary kami yg ke-2 tahun.
lama dh sebenarnye hubungan kite0rg nie.
walaupun byk masalah yg dtg dlm masa 2tahun tu.
tp aku dan dia tetap hadapi bersama2.
igt lagi aku time nk mendekati dia dulu. dkat kem kadet polis.
lawak pn ada. haha. yela usha dari jauh je syifa nie.
nk tegur aku malu. sbb aku mmg pemalu pn. haha
tiap2 hari kt kem tu aku usha dia je. walaupun dia d0k dpan je.
aku yg dari blakang hanya mampu usha la.
smpai aku bayangkan dpt gr0up ngn dia ke.
tp dpt gr0up yg sama. melepas nk tegur dia. haha
last2 aku cari inesiatif lain utk kenal dia.
aku cari myspace dia dari kwn2 dia. dulu mana fB nie.
zaman faymes dgn myspace je. hahaha
cari punya cari aku jumpa gak. yes !
ap lagi aku pn add la. dia pn dh appr0ve.
mula la tegur menegur antara satu sama lain.
lagipun kite0rg xlayak g sarawak. sedeh2.
tp time nie la kite0rg start rapat. dan kenal diri masing2.
sampai la satu masa tu bertarikh 28 NOV 2009.
aku mntk kapel ngn dia. time nie ad paper SPM lagi. hahaha
SPM pn gatal nk kapel. tp result ttap membanggakan.
sejak tu kite0rg bersama hadapi masalah.
saling jaga perhubungan nie. saling mengalah antara satu sama lain.
yg penting saling mencintai. <3
alamak. file gmbr dia dh hilang blk.
xdpt la letak gmbr.
kena la mntk kt bdak bushuk. :D

eh sape nie ?hehe
kalau nk tw nie la penyeri hidupku.
nama diberi NUR SYIFA BT MAHADI.
lahir pada 08.03.1992
berumur 19 tahun.
sangat minat kepada mickey mouse.^^
di TAKEN oleh saya.
sape ? NAZIRUL MUBIN B. MOHD DEM YATI.

 saya suka awk. <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...