followers

10 November 2011

hari-hari riang. (^_^)

sebenarnye entry p0st utk hari semalam.
disebabkan aku p0st pada pagi2 hari nie.
kisah dia bermula pada pgi yg indah.
aku dikejotkan 0leh dia sekali lagi, hee
mestila laki kn . td0r kena ck0p. haha
dia k0l aku pn sbb nk tnya kuar kul bape.
aku ckp la mcm biasa. 'kul 11 sayanng'.
then dia suruh aku msj kwn baek aku ANAS. tnya dia ikut x.
si bushuk aku ni dh lama xjmpa dia. aku nk bwk lepak skali.
aku pn msj la. then anas ckp 0ke.
siap2 ap sm0a. tup2 my bushuk msj ckp nk gerak dh.
terkejut aku. cpt bet0ii. aku pn kt umah ag. hahaha
dia pn gerak g JJ. aku g amek si anas.
smpai je umah dia. jadi satu msalah lak tggu anas ni siap.
dh mcm p0mpuan siap lama2. syifa pn dh smpai jj. hee
ksian sayang kite kena tggu lagi.
siap je si anas nie tr0s kite0g sh0ot g JJ.
bwk sl0w je. dh mcm kura. byk bnda yg di citenye atas m0t0r,
dh lama xjmpa katakn. rindu. hahaha
sampai je di JJ. aku tr0s msj dia tnya ktne. dia ckp tmpt biasa.
aku pn cari la. mula2 xjmpa sbb terselindung. hahaha.
lepas tu kite0rg pn jln2. kejap je jln.
ad plak 0rg lapar. haha. g la f0odc0urt cari makanan.
lepak je kt f0odc0urt bercerita ttg kisah awek dia. belum makan lagi tu
agak sedeh mndgrnye. tp ad 0wg tu mcm nanges la, hee
lepas je dgr cite2 dia. mstila sedeh.
lepas sedeh kite kena chill2. s0 makan time la.
dh lama xmkn sizzling. s0 decision makan sizzling. hahah
mcm biasala syifa msti lmbt. bab makan sape xlaju.
lepas makan je kite0rg g maen BOWLING.
dh lama xberentap ngn anas nie. hahaha
selalu dia kalah je. kite tg0k sape yg menang plak.
aku ad ajk si bdak bushuk nie. tp dia xnk maen.
malu ngn kite la tu. hee
dia tg0k je kite0rg maen. sambil tngkp gmbr. haha
keputusannye ttp sama. maseh memegang kemenangan.
ANAS ko kena berlatih lg wey. 'berlagak' :D
nk belanja bdak bushuk nie TUTTI FRUTI tp xdpt.
nnt kite belanja km0 yea syg. hehe
lepas tu aku ngn anas terasa nk mkn aiskrim. cari la aiskrim
last2 makan aiskrim MCD. ch0c0t0p dh lama xmkn. haha.
terima kasih sayang belanja. hee
then syifa ckp nk blk sbl0m 0wg keje blk. tk0t jem.
aku pn 0ke. xnk la ap2 jdi kt dia. hee
sebelum itu kite0rg sempat maen mesin timbang berat kt jj tu.
ANAS punya slighty weigth. aku biasa la mestila IDEAL.
SYIFA punya ? sama mcm aku. IDEAL gak . hehe
sbelum blk kite0rg g f0odc0urt blk. nk beli tau fu fa.
eh bkn la sayang. YONG TAU FU. hahaha
mak dia yg s0h beli.
lepas je beli. kite0rg pn blk. antar dia g mesin parking dlu.
nk byarkn tiket. then dia blk.
aku pn blk. tp xblk umah. nk g mdan g0peng jap.
nk beli tiket bus , ANAS nk beli dungun.
lepas beli kite0rg pn blk.
hepy kaw2 aku hari nie. dapat kuar ngn my CINTA.
lepak pulak ngn kwn baek aku ANAS.
nothing to say. just HAPPY ending.

the winner is... ME  ! haha

better luck next time. haha

credit to my SAYANG. dia yg snap pixca. ^^

saia ! haha

dia ! budak bushuk saya. hee

kami bersama b0la pin! haha

together with my LOVE.


SAYA SUKA AWK. ^^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...