followers

08 November 2011

BOTANI -eco park-

eh asal tibe2 p0st pasal b0tani nie.
mesti k0rg pelik an. hahaha.
xda la nie pasal hari aku bersama si dia.
teringin sgt nk ke sana bersama aku.
nk ph0tosh0t sesama la katakn. hee
pagi2 tu dia dh kejutkan aku. hahaha
seperti biasa mmg aku selalu dikejutkan oleh dia.
then aku siap2 n tggu dia siap.
dia akn tggu aku di tesc0 station18.
sbb dia yg drive. :D
kite0rg tr0s sh0ot b0tani.
smpai2 je. perghhh ! ramai nye family yg dtg sini.
dh mcm reuni0n plak. hahaha.
tp aku ngn si dia  tr0s berjalan ke dalam n merasai udara segar pagi. hee
selalunye dating kt dalam sh0pping mall je. HAHA
masuk2 je tr0s snap pixca. :D
antara gmbar2 yg di snap :

seriras x kami ? haha

w0rk0ut ! :D

my BUSHUK ! <3

love u sayang.

banyak lagi sebenarnye. tp ckit dh la. hahaha
ser0n0k abis dpt snap2 pixca ngn SYIFA. hee
xabis pusing b0tani pn. besar sgt. 
kite0rg sekerat jalan n patah blk. hahaha
then decision nk g TUTTI FRUTI.
tp malangnye tutup lagi time tu. :D
msing2 dh buntu. s0 aku cadangkan g tesc0.
ad 0wg tu dh lapar. hehe
kite0rg pn mkn la kt tesc0. tp an ad 0wg tu mkn xabis. hee
nmpknye kegentleman sy terpaksa digunakan. hahaha.
xpe2 lau xabis sy tetap abiskan makanan km0 tu syg. ^^
then kite0rg wind0w sh0pping jap dlm tesc0 tu.
10mnit mcm tu aku ajk dia g umah plak.
memandangkan tiap2 ptg hujan.
sampai2 je umah. ad 0wg tu cuak la. hahaha
tg0k adk2 aku bwk kwn n awek dia.
sempat la aku usik2 dia. hehe
aku pn bwk la dia masuk rumah. s0h dia dduk dulu.
aku plak cari mak kesayangan kt dapur. then aku pggl si dia.
utk bersalaman dgn mak mertuanye la. hahaha
then kena makan lagi. makan laksa plak.
aku tw dia dh kenyang. tp paksa mkn gak. hee.
mak mertua dh masak kn. haha
last2 aku yg kembung makanan. kena abiskan bdak bushuk pnya mkanan.
tp hajat dia nk berjumpa dgn ank sedara aku 'LUQMAN' tercapai gak.
tp luqman xnk kt 0rg. xdpt la dia dukung. heee
kejap je dia kt umah aku. langit dh gelap.
dia pn nk blk dh. salam ngn mak mertuanye. 
sempat lagi mak aku ckp kt dia 'nape kejap sgt'
lain kali dtg awl pagi aw sayang. b0leh lama2. haha
then aku pn hantar dia. sbb dia xtw jalan nk kuar
mcm mana nk dtg umah ag nie sayang ?
dats was my mem0rable time f0r us.
sbb dapat bersama2 walaupn temp0h yg singkat.
tp amat bahagia waktu tu. <3
tengs sayang. luangkan masa kite bersama.
SAYA SUKA AWK. ^^








1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...