followers

05 November 2011

tag beats. :D

hohohoho. saya dah sedia ! saya dh sedia ! saya dh sedia !
sedia ap nie ? sedia nk tulis la. lama giler xmenaip nie.
tbe2 dapat tag drpd si DIA. hee
tag apakah itu? mari kite lihat sama. HAHA


Rules of the game:

1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the question the tagger set for you in their post. And create another eleven new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose eleven people to tag and link them on the post.

5. Go to their page and tell them you have tag HIM/HER.
6. No tag back !

step 1 : 11 things bout myself :D
1 . first2 skali mstila nama aku. diberi nama NAZIRUL MUBIN BIN MOHD DEM YATI , lebih mudah dipanggil zirul sahaja. sbb senang nk igt. hahaha

2 . baru mencecah 19 tahun.(tapi belum lagi la) HAHA

3 . anak ke-4 daripada 6 adik beradik. panggilan di rumah abang. sbb ank lelaki yg pertama. so byk tanggungjawab . :P

4 . suka kepada warna merah kerana menunjukkan KEBERANIAN. tapi berani ke aku . HAHA

5 . sangat pendiam masa muda2. tapi sejak mengenali dia semuanye berubah. HEE

6 . sangat senang untuk menyimpan duit. sbb aku bijak berbelanja. tp lembut hati utk memberikan duit. :D

7 . maseh lagi belajar . dimana ? dirahsiakan. tnya org2 yg kenal aku.

8 . menetap di IPOH,perak. anak jati YOP. haha. walaupun perak dh kalah

9 . officially hati taken by NUR SYIFA BT MAHADI. <3 I LOVE U SAYANG.

10. aku seorang yang berimaginasi tinggi. :D

11. lastly aku sayang family aku n aku sayang syifa aku. <3

step 2 : answer question from the tagger. :P
1. Apa yg korang ngah fikir skang?
sedang fikirkan si DIA. hee

2. Ade kekasih hati x? hee jgn tipu.. haha
ofcos la ada. syifa SAYANG. haha

3. Korang lbh suka guna CELCOM or MAXIS?
celc0m ! tapi lau celc0m wat hal cari la maxis blk. :D

4. Apa pendapat korang kapel satu kelas?
lebih banyak masa bersama dapat diluangkan. haha

5. Klu korang ade masalah kn..apa korang wat? hee
selalo nye bwk motor kuar berjalan2. lau xda motor. makan je la jwbnye

6. Klu ade gagal lam exam..cam ne nk bgtaw parents? haha
bagitahu kn mak je. sbb mak lebih memahami. :P

7. Selalo x korang cte kat mak pasal buah hati korang? cter sal ap? hee
tutttt no komen. faham2 yea syg. hee
8. Penah gagal x lam test memandu? hahahaha
xpenah2. org terer. hahaha :P
9. Apa yg korang teringin sgt buah hati korang wat tok korang? hee
selalu melakar senyumannye. itu yg membuat aku bahagia. <3

10. Apa pendapat korang sal cinta pertama ? btoi ke dy akn kekal?
bergantung kepada diri masing2. xsemestinye cinta pertama akn kekal. jodoh semua di tgn tuhan. 

11. impian korang yg xpnah lg tercapai? haha
impian ? impian nk melihat org2 tersayang di samping aku sentiasa bahagia selalu.

akhirnye sempurna. siap juga benda2 yg di kehendaki.
tapi xda benda yg nk di tag. haha

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...