followers

04 December 2011

.annyversary date.

walaupun tarikh annyversary kite0rg dh lepas.
tp kiteorg tetap akan smbut. walaupun lmbt.
sbb nk raikan ulang tahun kami bersama yg ke-2 tahun nie.
dh lama bdak bushuk nie plan nk jmpa aku.
yela kite0rg dh dkat sebulan xjumpa. mana xrindu.
terutama bdak bushuk tu. hahaha
kalau b0leh tiap2 masa nk aku ad depan mata.
haha. kalau aku pn nk mcm tu. :D
kisah nye bermula pada pagi 3disember 2011. haha.
awl sbnarnye aku dh bg0n. tp aku msj dia kul 9.
sbb tertd0r blk. haha. syik snooze je.
dia pn balas bwu bert0lak. aku pn pegi la mandi.
lepas siap2 sm0a. dlm kul 10 aku msj dia. tnya kt mana.
tg0k dia dh dkat smpai JJ. aku pn set2 fly gerak sana.
smpai hampir2 pukul 11.  time tu dia dh tggu kt pizza hut.
amb0i. dh lapar ke dia0wg nie.
sebelum terlupa si dia bwa kwn2 teman skali fasha , lala n bella.
4 in 1. aku s0rg je laki. haha. malu la aku.
tp aku buat2 xmalu je. xnk diaowg perasan sgt.
amek decision nk diam2 n kurangkn bercakap. haha.
bdak pemalu katakn. :P
then kiteorng set2 nk g tg0k 0mbak rindu.
sbb hangat diperkatakn seluruh malaysia.
dia pn ckp best. sbb ad n0vel nye. haha
aku n0vel pn xbca msti kena tg0k bt0l2.
tp mmg xmenghampakn cerita tu. agak sedeh n best
pttla heboh je psal cerita tu. rupanye mmg bt0l best. :D
lepas abes je tr0s sh0oot g vincci.
beli kasut t0k si dia. (xbole cite byk2 ad kes) haha
then pusing2 la JJ tu. smpai kul 4.
diaowg nk g parade plak. tp aku ad hal rumah.
mak aku dh kol s0h keluar duit. xdpt la ikut. agk sedeh.
hantar diaowg g parking n aku pun g cari maybank terdekat.
kuar duit ap smoa tros set2 ke rumah.
n msj dia. hehe
totally have a nice weekend n time my sayang NUR SYIFA.

terbaek !
amaran :
xda ap2 pn. haha
nk ckp xda gmbr je. sbb xsnap pn.
mybe bhgia sgt. smpai xperasan. :p
saya suka awk. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...