followers

12 December 2011

11.12.2011.

helloooooooooo. warga blogger sekalian. haha.
entry aku kali nie berdasarkan tarikh diatas tu.
korg tw x ap makna tarikh tu. ?
kalau nk tw itu la tarikh hari lahir ku.
akhirnye aku dh 19tahun. haha. tg0k kwn2 laen smoa nk dkat masuk 20.
aku sorg je bwu msuk 19. yg penting aku muda lagi. haha
malam sbl0m birthday aku dh ready nk tggu my sayang n kwn2 wish.
xsabar2 dh aku nk msuk 19. haha.
my sayang yg 1st skali wish aku. siap nyanyi lagu skali. ^^
lepas tu kwn2 aku smoa wish. FB pn ramai yg wish.
disini cerita sebenar bermula. :D
pada pagi2 birtday aku. tbe2 dpt msj daripada si dia.
dia ckp dia saket dkat tesco station 18.
aku pun terkejut giler dgr dia saket kt situ. risau gler drg dia saket.
tp dia suruh adk aku hantar. aku nk pergi sorg2 je.
lagi cepat. tp dia ttap suruh adk aku hantar.
aku pn suruh adk aku hantar. atas motor aku tros msj dia.
nk pastikan dia oke. smpai je tesco aku tros pegi cari.
then nmpak kereta myvi dia. smpai2 tgok dia senyum.
rupanye aku dh terkena. sebenarnye dia nk bg cupcake kt aku. hahaha
sempena harijadi aku. saje nk suprise aku.
mmg suprise pn hari tu. tp bahagia sgt2.
sbb ad yg dh bahagiakn aku. =)
terima kasih NUR SYIFA MAHADI. <3
sbb dh membahagiakn hidup ku ini. I LOVE YOU SO MUCH SAYANG !

cantik cupcake nie! haha

sayang plak nk makan. :P

kad pun dapat la. ^^

mickey2 ! hehe


SAYA SUKA AWK.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...