followers

11 June 2011

10/11 jun 2011

hari2 bersama si dia ! ^^.
dua2 hari berturut kite0rg bertemu.
mmg best xterhingga la. hahaha.
hari jumaat tu kalau tidak xjumpa.
sbb dia nk melawat mak kwnnye di h0spital.
tp tiba2 dia0wg nk tg0k wyg.
aku pun 0ke je. . janji dpt jumpa suda. . hehe
kite0rg tg0k KL gangster . . best xbest la ceritanye.
lpas tg0k wyg dia dh kena gerak sbb nk g h0spital. .
aku pun balik. . .
kees0kkan hari nye pagi2 lagi dia dh k0l
aku sdap ag td0r time tu. . hahaha.
katanye dh t0lak n ckp nk makan kedai mak aku.
tp malangnye kedai mak aku tutup. . melepas suda. .
then dia mkan kt nashmir at tesc0.
lpas breakfast terus g jj. . dlm kul 11 k0t dia sampai.
aku kt umah lagi. . hahaha.
hujan plaks time uh. . xpsai2 kna tggu jap.
dlm 11.30 aku g sana. . n smpai kul 11.50. .
berjalan aje dlm jj tu. . mcm sh0pping ada sale je.
pastu sm0a lapar. . tr0s gerak f0odc0urt makan2.
then dia0wg nk gerak parade plak.
aku pun f0ll0w. . smpai parade bapak penuh park m0t0r.
selit2 je kt tgh2 m0t0r. . hahaha
kt parade pn nk sh0pping. . mmg agak penat.
dh lama xbersenam . . cmnie la jadinye. . hahaha
tp bersama si dia xpe. . aku b0leh jadi kuat.
mmg spent time masa ngn dia sepenuhnye. hehe
dalam kul 5 cmtu aku pun gerak.
dia pn sama. . nk smpai U awal.
tamat la kisah saya.

saya suka awk. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...