followers

05 May 2011

the w0rld is mine.

haa. . nie nk cite ckit aktivit aku hari nie.
kisahnye bermula apabila aku kuar dating.
dgn sape ? mstila ngn si bdak bushuk nie. nur syifa mahadi^^.
destinasi pertemuan kite0rg jj. . tempat tu je ad. hahaha
dia sampai dulu dari aku. bersama2 mak mertua ku.  wahhh.
aku mestila smpai lmbt. . rumah jauh.
cadang nk suprise syifa nie. . tp aku yg kena suprise.
sbb terserempak ngn mak mertua. . malu2. hehehe
then kite0rg berpecah dari mak dia. . pergi beli tiket wayang.
jalan2 , pusing2 n makan time. . hahaha
time ngh makan tu syifa ad sebut psal mak dia.
tup . tup . mak dia muncul. makan sekali ngn kite0rang.
panjag umur mak dia. sekali lagi aku malu. hehehe
selepas makan tu kite0rg tr0s g tg0k wayang.
cite fast n furi0s 5. . best cite nye mmg teruja la tg0k.
tp dalam pawagam tu sejuk giler. . hahaha.
kesian kt budak bushuk saya kesejukan.
after wayang tu kite0rang lepak mcd makan sundae c0klat.
fav0rate bdak bushuk nie. hahaha.

gambar2 yg disnap 0leh dia.
katanye aku buad muka c0mey. . mana ad la syg.^^
sape snap nie? hehe
c0mey nye budak bushuk nie. 

saya suka awk.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...