followers

12 November 2010

apabila kami bersama.

date ohhh date. sebenarnye kite0rg dh byk kali date. hahahaha 
tp yg latest kite0rg date pada tarikh 08.11.10. hari isnin
aku ajk dia date.rindu sgt suda lama tak kuar sama2.

dia pn setuju je. hehehe. aku tahu dia pn rindu kt aku gak.

malam tuh aku rase xlay td0r. hepy sgt sbb dpt jumpa dia s0k.hahahhaha
time leka2 msj ngn dia. aku tnya la kt dia nk pkai bju warna ap?
aku s0h dia pilih nk purple ke c0klat. pastu dia ckp dia nk pakai warna purple.
aku pn ik0t je la. nk sed0nd0n la kata kn. hehehe 

aku smpai awl time uh. kesian aku tg0k syik dia je tggu aku.(s0ry yea syg)hee
kite0rg jumpa kt depan kerusi wats0n . then kite0rg pn pergi jln2.
lepas tu kite0rg g makan mee sizzling kt f0odc0urt jay jay.
selesai je mkn kite0rg smb0ng jln blk. then aku ajk dia tg0k wayang. 
cerita megamind. hahahhaa .b0leh tahan la.
dekat penghujung dh p0st aku nie. aku blk lepas abih je tg0k wayang.
sungguh bahagianye hari tu. kalau la b0leh ulang blk. hahahah
gmbr2 kami bersama. hehe.
kredit t0 encik anas ahmad kerana anda yg snap pixca nie.

n0te ; sebenarnye cerita aku nie panjang berjela-jela. terpaksa ringkaskn. k0rg
bukan nk baca cerita panjang2 nie k0nfem menguap2. hahaha
       


5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...